Bu olayların patch ile ilgisi olmadıgını düsünüyorum.o -1 yazan kısım ben oyunu ilk kurdugumdan beri mevcut.Yama ile gelen bi olay degil.
Cursorlarla ilgili bizim hic bir oynamamız söz konusu degil.Bende,senin deyisinle hala top ve parmak seklinde.Sorunun senin yükledigin skin den kaynaklandıgını sanıyorum.
Yorum yaparken daha bilincli ve dikkatli olursak sevinirim...