Orjinal Mesajı Yazan: Metin85
arkadasim ben sitem etmedim,patch´de gayet güzel,ellerinize saglik
sadece bi galatasarayli olarak transfer bütcemize üzüldüm,gercek hayattada bu böyle 10 milyon dolar ayiramiyoruz :)
dostum bizde bunu yansıttık işte ötesini degil.Ben patchlerimde tamamen tarafsız düzeltmeler,oynamalar yaparım. ;)
Orjinal Mesajı Yazan: Tayfunman
öncelikle teşekürler
yaw bişi farkettim fb de nobre fln kiralık gösterilio...
fenerde nobre,luciano,fabiano kiralıktır zaten fabiano bu sene kiralandı,diger ikisinin kiralık sözlesmeleri uzatıldı.
görüslerini,tebriklerini belirten arkadaslara cok teşekkürler.elimizden geleni yapmaya calısıyoruz.Ve güzel oldugunuda düşünüyorum.Herkese iyi FM ler...