SoniC Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra ya varya şu star daki bi adam var şampionlar ligini anlatıyo ya o olsa varya ben çoşarım heralde Evet o adam çok heycanlı anlatıyo :) japon spikeride abartmışlar :( hemde çok.neresi güzel? gol atınca gooool diye bağırıyomuş :D hani bende bağırmadı? zıp zıp zıp konuştu...neyse bari italyan spiker diyenler var.ona bakalım..nerden bulacam italyan spikeri?
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin/avrilavigne ya arkadslar bnde indirdimde japonu nası oyuna atacam bi solersenız seviinirm ya indirdiğin dosyanın içinde e_sound.afs dosyası var.onu C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4dat içine atacan ve evet'e basacan..bu kadar..ama deyemz :( ingiliz daha güzel..
musty abi ingilizin nesi güzel her golde that's gon in gibi bisey soyleyıp duruyor ınsan bağırır bı gol dıye yaa 90. dk da gol atıyoz adamda tık yok 2. lig macı anlatır gıbı anlatıyo hep aynı kelımeler bu arada ıspanyolda guzelmıs dıyolar denemek lazım dvd olanlar bı soylesın nasıl
SonKatip Arkadaşlar bu japon spikeri indirirken %77'de bilgisayar kapanıp açıldı.. Flash get'le devam edemiyorum downloada. O kadar şey boşa gitti.Ne salak iş yaaa
Spocket PS1'lerde Japon spiker mükemmel anlatıyodu, ama PS2'ye geçtiğinden beri ondaki heycanda bitti. "go go gol gol go gol gol go gol gol" haykırışlarını duyamaz olduk, eski günler...
musty ispanyol golgol gol gol gol diye bağırıyor o bana yetıyor valla italyanda guzel 5 tane dıl var en dandığı ıngılız valla japonu bır ındıremedım gıttı ya paso kıtlenıyo
SonKatip Şu anda ben hala Pes4 demo oynuyorum. Neden derseniz bulunduğum yere oyun henüz gelmedi ve dahada geleceğini sanmam. Neyse ben demoda denemek için japon sipikeri indirdim ve demodaki ingiliz spikerle değitirdim japonu. Ama heralde demoda oynadığım için hiç bişey anlayamadım japondan. Gol atınca herifin gıkı bile çıkmıyo.Anca arada bir bi kaç kelime söylüyor o kadar. Yoksa oyunun tam sürümünde de böyle mi bu japon?
CaglarS yaa şu spikeri bana çekicek bi iyilik sever yok mu.. inmiyo bi türlü ooffff... istanbul avrupa taraflarından... sevabına be yaaw
musty :mad: :mad: indirdik kac saatte tanımlanmayan arsıv sonu dıye hata verıyo onarılmıyorda bu be yaaa olmaz kı yazık yanı ındırmıyorum yaaa artık ıspanyol ve ıtalyanla ıdare ederız japon ugruna kac gundur helak oldum (ne demek helak) :mad:
daradevil137 Beyler ya bu italyan ve ispantol sunucudan maçı dinlemek için napmalıyım?değiştirmeye çalıştım ama onlar seçilmiyor.
musty Orjinal Mesajı Yazan: daradevil137 Beyler ya bu italyan ve ispantol sunucudan maçı dinlemek için napmalıyım?değiştirmeye çalıştım ama onlar seçilmiyor. oyunu dvd olarak alman lazım dvdın yoksa dvdyı cdroma cevrılmıs halıyle alman lazım(ben oyle yaptım) yada ınternetten ındırmen lazım ama japon dısında nette spıker goremedım
YaPaY Japon spiker abartildigi kadar iyi gelmedi bana, ne bileyim bir ingiliz bir almandan biraz daha heyecanli hepsi o. Download manager olarak Mass Downloader kullanirsaniz dosyaniz bozulmaz. Flashget büyük dosyalari cekerken bozmasi ile ünlüdür bu arada.
daradevil137 Orjinal Mesajı Yazan: musty oyunu dvd olarak alman lazım dvdın yoksa dvdyı cdroma cevrılmıs halıyle alman lazım(ben oyle yaptım) yada ınternetten ındırmen lazım ama japon dısında nette spıker goremedım tamam sağol.