Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Bence evrende yanlız değiliz . . yanlızız düşünenlere soruyorum NEDEN BU AYRICALIK ?
Yanliziz diye düsünmüyorum ama olabiliriz.Cünkü dinimizde Evrenin insan icin yaratildigini biliyoruz.olsa bile bizden öte bisey olmasalar gerek....
Sadece bi görüs. polemige gerek yok :hugs: :D