Peki peki anlatıorum.
Olay 5 sene önce bizim Bodrum-Turgutreisteki yazlıkta oldu. 1 akşam saat 10 civarıydı galiba, ben dahil 15 kişi evdeydi. 1 kısım salondaydı 1 kısmımızda balkonda. Neyse ben içeri doğru bakan sandalyede oturuyodum. Bizim bi tanıdık olan Rolf (kendisi almandır ve türkçe bilir) turgutreise doğru dönmüş oturuyodu. Onun karşısındada dedem. Rolf bi an gökyüzüne bakarak '' Aaaaaa!!! Çağrı bak Ufo!!!'' dedi bana. Ben heyecanla arkama dönüp baktım. Gökyüzünde ufak bi ışık vardı. Ama bu uçakların ışık sistemi gibi yanıp sönen bi cisimdi. Bu uçak ufo diilki dedim Rolfe. Rolfte güldü ve şaka yapmıştım zaten dedi. Herkes güldü falan. 1 dk ya yakın bi süre sonra Rolf ''Ufo!!!!!'' diye bağırdı. Bende o 1 kere olur dedim ama Rolf ciddi ciddi bağırıodu. Herkese dönerek '' Bakın bakın!!!! Gerçekten ufo!!!'' dedi. Balkondan gökyüzüne baktığım anda inanılmaz içimi inanılmaz bi his kapladı. Evdeki 15 kişide dilleri tutulmuşçasına 5-10 saniye ağızlarını açmadı. Gördüğümüz cisim tam olarak bildiğimiz Ufo tanımına uyuyordu. Ve cisim bize o kadar yakındıki herşeyi net olarak görünüodu. Hani filmler ufo arabanın üstüne gelir ya aynen öle. Neyse... Cisim yaklaşık 5 sn balkondan görebileceğimiz şekilde durdu sonra evin üstüne doğru hareket etti. Bizim yazlığın oldğu sitede bi tepe vardır ve bu tepeden hemen hemen insan gözünün görebileceği max uzaklığı görürsünüz. Neyse biz evden çıktık ve cisimi izlemeye devam edicektikki cisim bu tepenin arkasına geçti. Bu sırada diğer 1 akrabamız olan MUstafa abi amatör olarak fotoğraf işiyle uğraşıyordu. Ben onunla arabaya binip tepeye gittim. Cisimin fotosunu çekmek amacıyla. Tepeye çıkmamız 1 dk dan az sürdü. Fakat tepeye çıktığımızda ikimizde şok olduk. Cisim ortalarda yoktu. Hemde 1 dk dan az bi sürede.
Olay budur arkadaşlar. Umarım rahatlamışsınızdır.