2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: gostik ılk baslarda tıpoydu sonra hayellerımın arabası 206 cıktı bı modıfıye lı olsa keske dedım vede sonra 307 cıktı hastayım ınsallah param olursa modası gecse bıle alıcam... bunun nfs ile ne alakası war