takunya ben mazda miata'yı tek geçerim. gerek görünüş, gerek performans açısından çok iyi. şu an stage 3'teyim garajımda 3 araba var ama sadece miata'yı kullanıyorum (evet her yarış için :)).
blind guardian bende oyunun %40'ını bitirdim şu ana kadar we baştan beri pejo 206 kullanıyorum çok güzel araba
gostik ılk baslarda tıpoydu sonra hayellerımın arabası 206 cıktı bı modıfıye lı olsa keske dedım vede sonra 307 cıktı hastayım ınsallah param olursa modası gecse bıle alıcam...