Dejavu Bende pentium 4. 2.4 ghz işlemci
512 ddram
geforce 128 mb fx 5200 ekram kartı(asus)
55 gb hard diskim var.
Ancak 800-600 low oynayabiliyorum.
640-480 medium da kasıyo. Daha iyi oynamam gerekmiyormu?
Half-life 2 yi bile 1024-768 full detail oynuyorum.
ekran kartı sürücüm 61.77 . sürücüyü güncellesem güzelir mi?
Çözümü olan varsa ltf yardım!