Durulovic oyunu oynarken dalgalanma oluyo ekranda nasıl düzeltebilirim oyun akıcı fakat bi dalgalanma var 1024.768 medium oynuyorum highda kasıyo biraz
merto873 bende de dalgalanma oluyo yaa bu galiba sayfa yenilemeleri yavaslayınca oluyo bunu duzeltmenin yolu yok mu directx 9.0 c var
Durulovic ekran kartı sürücüsünden olabilirmi hangi driverı kullanıyosunuz bendeki 61,77 diğer oyunlarda sorun yok bi de aldığım pes benim 2 cd sıkıştırmışlar oyunu sizde nasıl?
Durulovic Orjinal Mesajı Yazan: Washington ekran kartı sürücüsünden olabilirmi hangi driverı kullanıyosunuz bendeki 61,77 diğer oyunlarda sorun yok bi de aldığım pes benim 2 cd sıkıştırmışlar oyunu sizde nasıl? bi cevap lütfen
ceza99 nv1d1an1n son dorver1 66.93_win2xp olan.....sorunum su oyun anca lowda normal çal1s1oo ... med1um ve h1gh da uyuz uyuz g1d1oo..ekran kartm mx 440 geforce 4 ........
musty benimde mx 440 cızgılı statlar dalgalanıyo ben 1024 768 lowda oynuyorum baya ıyı oluyo bıraz bulanık ama alısıyosun medıum yapınca hafıf kasmaya baslıyo
deniz arite dostum benim sistemim seninle aynı ama benim bilgisayar kasası şu anda tamirde nvidianın servisine gitti kafayı yiycem ya 2 hafta oldu hala gelmedi oyunu çok merak ediyorum inşallah bende sorun olmaz he
m0K0k0 ya agalar bendede 128mb gf4mx4000 var 640-480 low da bile kasıyo sizde nasıl kasmıyo deli etti beni ?
m0K0k0 ulan bak yazıyorum pc nin özelliklerini sen düşün artık celeron1000 256mb ram 128mb gf4mx4000 peki ben nie oynıyamıyorum yaaa yardım edin yaw