tifosie Orjinal Mesajı Yazan: snakeman Mustang ne zaman açılıyor bilen varmı ben %30 lardayım ya şu %30 mu 25 mi o oran nerden gözüküyo? :confused:
2ampara***Womanizer yaa beyler ben bi yarışı geçemedim bi o yarış gözüküyo haritada url geçemedim gitti save yollasam geçermisiniz?
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay bana full bitmiş save lazım acil lütfen .. buyur baba bitmiş full save şahsıma aittir
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: snakeman Explore mode da "T"ye bas bir tablo çıkıyor orada yazar çok sağol
Nois yanlız mustangı aldıın zaman ilk performance yükle... Body kit yapma... Yoksa araba fazla işe yaramaz... Ama eğer transmision fln arttırırsan uzun yolda tüm rakiplerin eline verirsn...
Nois bende %49 da takıldım... Yani şimdi bu Not Complete leri yapınca stage 4 e geçiomu? Ya çok karışık yapmışlar oyunu pfff... Parada gelmio ztn öle yapınca bazı yarışlarda gelio rx 8 modifiye edemedik...