abow jeeplerle yaışmayı unutmayın...yoksa bodykitler açılmaz kariyerde...save lazımsa vereyimmi:):)havamızı atalım acckık yaa...:)
Knight Rider yaw bu aldığımız ikinci arabayı nasıl modifiye edeceğiz? ilkini toparladıkta ikinci aldığım araç aynen duruyo kullanamıyorum :(
muzzy..! Walla oyunu yeni aldım oynadım dehşet bişiii. Ama nedense sabaha karşı yapılan yarışlarda texture ler kötü geldi gözüme gece yarışlarındaki grafikler daha iyi
Elensar77 arkadslar bn oyunu cozemedim galiba ya simdi world events die bisey var orada butun events leri completed yapt1m ama ne arabaya modifie yapabiliom ne de yeni bolum ounuom bi el att1n nas1 arabay1 modifie edecem ve nas1 devam edecem
cstrike_v1.6 Orjinal Mesajı Yazan: GS1GS1 arkadslar bn oyunu cozemedim galiba ya simdi world events die bisey var orada butun events leri completed yapt1m ama ne arabaya modifie yapabiliom ne de yeni bolum ounuom bi el att1n nas1 arabay1 modifie edecem ve nas1 devam edecem baba işte jeep lerle yarışmayı unutmayın diye boşa yazmadık jeep lerle yarış ve criciut leri ve dragları da bitir öyle tek 1 ini yapınca açılmaz baba
Elensar77 gittin mi deilde esc e bas1p jumpl1om garage a ama sole jeep lerle nas1 kap1sacam mesela eskisinde yani 1 de bolumler geliodu sn secip 110 bolum bitiriodun bunda sen m1 bulacan yar1saca1n arabalar1 sole iice bi acsan1z da bnde rahatca oynascam ya
abow garajına girecen sonra world map ten "not copleted" yazanları oynayacan...ok bazıları jeep yarışı...yada jeep ini al..şehirde tur at..turuncu yerlerde jeeplerle yarış yaparsın..."suv" adı haritada...ok
Elensar77 ya arklar anlamadıım sey su bnm stage 1 yaz1o yaklas1k 10 tane bolum var altta yuvarlak hepsi completed simdi ne yaacam sehire girip tur mu atacam onrda kld1m
abow Orjinal Mesajı Yazan: GS1GS1 ya arklar anlamadıım sey su bnm stage 1 yaz1o yaklas1k 10 tane bolum var altta yuvarlak hepsi completed simdi ne yaacam sehire girip tur mu atacam onrda kld1m abi stage 1 yazan yerde sağ oka bas stage 2 açılmışmı bir bak...olmazsa arabanı modifiye et en son parçalarla...yıldızın azsa açılmayabilir...stage 2 de jeep yarışlarını unutma...
Elensar77 valla yapt1m ama sonuc yok saga ilerlem1o ayr1ca modifie sadece n1tro ya kadar olanlar1 yapabiliom bska hic bisey yapam1om vede 0,00 y1ld1z1m var acaba esume explore deip de orada m1 biselere yapacam...
BeKTaS F1GO baba yreşil-sarı ve turkuaz a gidip arabayı modifiye et o zaman yeni yerler gelir senin class factory i yok bea 0 yuh yani ki alır seni oyuna
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ benim ki oyundan at1yo onun için daha baslamad1m oynamaya baba nasıl yani venom yardımcı olayım hemen sanırım kart gef mx 400-440 yada fx 5200 gef 2 -4 ise 2720 5200 se 66,93 driver ı yükle atarsa gel sana yeni pca alıyım o derece