*EmPeRoR* Beyler ben masaüstü görüntüsünü alıyorum 2,25 mb tutuyo onu da upload edemiom Bi çözüm yolu önerir misiniz? :( :bilmemki:
SoniC yenisi http://img57.exs.cx/img57/2652/adsz7ig.jpg bundan sonra hazır yok..kendin et kendin bul :)
berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: melo15 berkem wallpaper ın spr nerdn indrdn bi link verrmsn ltfn?? http://img150.exs.cx/img150/8325/hakkinenmclarenlapland015oz.jpg
MaNiAc_EgE Bu da benimki :) (Büyük boyu için alttaki linke tıklayın) http://www.ressim.net/upload/b2203388.bmp