Orjinal Mesajı Yazan: berkemschumacher
@ tifosie
Sağ taraftaki Sidebar'ı nasıl ekliyorsun ?
BURAYI">http://www.download.com/Desktop-Sidebar/3000-9227-10315826.html?part=dl-DesktopSi&subj=dl&tag=button>BURAYITIKLAYIN VE SİDEBARI İNDİRİN Dowload Now a tıklayın indirme işlemi başlıcaktır.