arkadaslar bende bgn aldim ancak sole bi sorun var ki bu sorun resimleri ekleyen arkadastada var.oyunun grafikleri cok kötü.ben demoyu oynadim ancak demoda grafikler bole deildi.full detay bu kdr kötü olamaz.oynayan arkadaslar yolun görüntülügünün bi kötülügüne baksin.bunun nedeni bilen varsa en kisa sürede cvbini bekliyorum