viper37 Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR E yuh , öyle şey olur mu ! Kesinlikle yapmayın arkadaşlar ... Niye ki denedim düzeldi....
Pentagram_15 cm 03/04 dosyalarını fm 2005e kullanmayın özelliklede bazı sitelerde türkçe çıkardık diyenlerin 03/04 türkçelerini size kakaladıklarınız ve bu yamanın oyunu bozduğunu hatırlatırım oyunun şuu hatayı vermesine sebep oluyor array access out of bounds