Arkadaşlar belliki iyi yabancı müzik bilmiyorsunuz. bu grubu başından beri takip ediyorum ilk albümünden beri çıkıştalar öyle ayrılacak birileri değil bütün grubları takip ettim ama hepsinde de belli idi ayrılacakları neyse konumuza dönelim blue bence herşeyi hakediyor adamlar iyi müzik yapıyor tabiki dinlemesini bilenlere öyle birkere dinlemelikle yorum yapmayalım bilen arkadaşlar konuşursa sevinirim yabana atılacak bir grub değil çünkü.