İlkokul değilde lise hayatım boyunca hiçbir sınava doğru düzgün çalışmadım ve hep kopyadan medet umdum son sınıfa sorumlu sınavında bile kopya çekerek geldim,hala da öyle gerçi:) .*Valla size bir dost olarak söylemeliyimki kopya her zaman son çare olsun kopyaya güvenip hiçbir sınava girmeyin yoksa başınız çok ağrır.*
Bide şu tipler vardır eve gidip 1 saat yada saaatlerce çalışırlar sınava girerler ve 80'den aşşağı almazlar sonrada hiç çalışmadım derler,işte o hiç çalışmadım derken suratına bi yapıştırcan görcek gününü.