McLanE çoğu kişi çalışkan benle barış tembeliz galiba :) ben gene 1 2 geziyorum zayıf gelmesin yeter diyecem ama imkansız gibi
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm son edebiyatta okundu..86 almışım eda benimde edebiyatım öölee yaaa :)
gostik evet bızım fınaller bıttı sayılırı bı tane kaldı..valla cok cektım yıne kopya..cıkacak bı gun acısı ama neyse..heralde seref ogrencısı olurum yıne.. seref ogrencisi (bilmeyenler için): unv.lerde 4 uzereınde 3 ortalama yapanlara verılır 3.50 yuksek seref..
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: blueeda hıh!benim notlarım daha gerçekçi :) 50-60-70..5-6 kerede 80nin üstüne çıkmıştır..hatta 30-40-50-60-70..daha dooru olur :)bu daha gerçekçi :) valla karne gelince resmini çeker yollarım buraya
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm sen kaça gidion kardeş? ben anadolu lisesinde 9. sınıfa gidiorum
McLanE neyse bir yanlışlık oldu düzeltelim bari karnelerde yaklaşıyo sanırım sadece geometri zayıf olcak son yazılı okunmadı ama belki 2 alabalirim :o
McLanE gene 1 aldım felsefeden ilk yazılı 78 ikinci yazılı 38 sevmiyorum şu dersi ilk yazılı nasıl 78 aldım bilmiyorum sallamıştın yazılıdan sonra herkese gene 1 aldık diye söyleniyoduk ama
SCoRPioN ® Karneye Düşecek Notlar - 10FEN :) Matematik : 3 Fizik : 2 Fizik Uy. : 2 Biyoloji : 5 Biyoloji Uy. : 4 Kimya : 3 Edebiyat : 4 Almanca : 5 İngilizce : 4 Geometri : 4 Analatik : 2 Müzik : 5 Milli Güvenlik : 5 Tarih : 3 Din : 5
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Karneye Düşecek Notlar - 10FEN :) Matematik : 3 Fizik : 2 Fizik Uy. : 2 Biyoloji : 5 Biyoloji Uy. : 4 Kimya : 3 Edebiyat : 4 Almanca : 5 İngilizce : 4 Geometri : 4 Analatik : 2 Müzik : 5 Milli Güvenlik : 5 Tarih : 3 Din : 5 iyimiş senin notlar bende seneye FEN bölümüne gitcem inşallah! bu arada son ingilizce sınawı:87
hellraiser Mat:1-2 Geo:1-2 Anal:3-4 İng:4 Psk:5 Beden:4-5 Edb:4-5 Mg:5 Din:5 Tarih:4 Genel Türk Tarihi:4 Coğrafya:5 İnsan İlişkileri:5 Edebi Metinler:3 Dil Bilim:4
*{Bå®ô$_1905}* Ewt 2. dönemdeki sinawlar basladi... Edebiyat Kitap Sinawi : 55 Saglik : 56 Yawastan düseltmeye basladik hadi hayirlisi...
götveren yazlıllar başladı konu hortladı:) coğrafyadan sınav olduk 1-2 soru yapamadim...(ama derste güvercin ucurduğumuz icin sınıfın ii not alma ihtimali yokh tabi benimde....)