blueeda geo. 1 gelcek ya..Allah o kadını bildiği gibi yapsın..sayesinde teşekkür gitti!!geo. zayıf geldikten sonra mat. 4 gelmiş banane!!deli olcam ya!!:mad:
DeNiZ yoğun istek üzerine 2.yazılıların notlarını da açıklıyorum: almanca=96-95 bu da çok kazıqtı main course=93-85 reading&writing=90-96 listening&speaking=92-85 (sp+ls yazılısı birdi..a.q çok kazıq bi sınavdı) edebiyat=83-77 resim=85 müzik=85 beden=5
odilya Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm yoğun istek üzerine 2.yazılıların notlarını da açıklıyorum: almanca=96-95 bu da çok kazıqtı main course=93-85 reading&writing=90-96 listening&speaking=92-85 (sp+ls yazılısı birdi..a.q çok kazıq bi sınavdı) edebiyat=83-77 resim=85 müzik=85 beden=5 millet coşmuş yaa...buneee ????
*{Bå®ô$_1905}* Bugün Edebiyat'tan kitap sinawi olduk fena geçmedi yarin Din sinawi war ama hiç çalismadigim için pek bisi bekleyemem anca kopyayla ei alabilirim...
blueeda cuma günü matematikten -yine- yazılıyız..4. yazılımız olcak maşallah yanee:( bu sefer "türev" ve "de hospital"mıdır nedir ondan sorcak off!
frankly Orjinal Mesajı Yazan: blueeda cuma günü matematikten -yine- yazılıyız..4. yazılımız olcak maşallah yanee:( bu sefer "türev" ve "de hospital"mıdır nedir ondan sorcak off! vay be 4.yazılımı :yikes: ya sen L'Hospital kuralınımı diyosun o kuralda dur anlatıim matematikten 0 almış biri olarak eğer 0 bölü 0 veya sonsuz bölü sonsuz belirsizliğni verirse L'Hospital kuralını uygulucaksın.L hospital kuralı ise galiba payın türevini alıyosun galiba
frankly lya limit x sonsuza giderken kesirde x yerine sonsuz işareti koycan galiba o soru sonsuz bölü sonsuz olur.Orada L'Hospital kuralını uygulucaksın
*{Bå®ô$_1905}* Din sınawım kötü geçti iyi bi not beklemiorm , 2 alsam yeter bana walla... Bugün de Sağlık sınawı olduk kendimi aştım walla 85 puanlık soru yptım sadece 1 soru yapmadım ilk 2 sınaw 26 we 30'du 83 alırsam 2 gelior karneme yani imkansız anlıcanız... :D
DeNiZ 3 yazılılar: mco:92 listening speaking:okunmadı :D 70+ bekliyorum reading zımbırtısı:96 almanca:yarın olcaz :D edebiyat:60+ bekliyorum vasat yaa bu 3 ler..ama takdir alcam heh :D
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm 3 yazılılar: mco:92 listening speaking:okunmadı :D 70+ bekliyorum reading zımbırtısı:96 almanca:yarın olcaz :D edebiyat:60+ bekliyorum vasat yaa bu 3 ler..ama takdir alcam heh :D ya sen notlarını yazma buraya deli oluom yaa!:)
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: blueeda ya sen notlarını yazma buraya deli oluom yaa!:) hehheh:D al benimde son yazılılar: mat: 100 biyoloji:97 hehheh :D bi tek qimya sınawı çok iyi geçmedi heralde 80 filan gelcek fiziqte 90 üstü gelceq son sınaw
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: mehparemm niye nesi var 200 mü alsaydım :D ya sen kaçıncı sınıfa gidiosun?
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: fanatikadnan hehheh:D al benimde son yazılılar: mat: 100 biyoloji:97 hehheh :D bi tek qimya sınawı çok iyi geçmedi heralde 80 filan gelcek fiziqte 90 üstü gelceq son sınaw hıh!benim notlarım daha gerçekçi :) 50-60-70..5-6 kerede 80nin üstüne çıkmıştır..hatta 30-40-50-60-70..daha dooru olur :)bu daha gerçekçi :)