Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR
Sen beni görmedin tabi . Adama öyle bi abanırım ki sorma ;)
Hmmm , o zaman planlarda bazı degisiklikler yapın ;) eğer oraya biri gelir ve nickini tanımazsanız dikkat edin çünkü necromancer gelip zamanında banladığı adamlara şimdi abanabilir. :cool:
Bu arada ben Acıbadem'de oturduğum için Kadıköy'e indiğim bi güne denk gelirse sizi uzaktan izleyebilirim. ;)