Orjinal Mesajı Yazan: Ghulam Bodyguards
O dda bişey mi be Ben türkçe konuşmalı Far Cry yaparım :eek:
oyun yapmak o kadar basit deil...düşün yane koskoca oyun şirketlerinde binlerce kişi çalışıyor ve oyunun yapımı yıllar sürüyor... :p
ilerde yapıcam diosan o zaman iyi derecede matematik bilmen lazım, ii bir programlama dili bilmen lazım(c++ baya ii mesela), sora win api'lerini kullanabilmen lazım..(directx sdk, opengl) bunlar grafik içindi...sora ses için programlar filan bulman lazım...ve daa bi ton iş... bunlar seni wazgeçirir hemen :D :p