Cuma günü almanyaya gitmistik amcam gili ziyarete. Almanyada cok kaliteli malzemeler üretiyor. 2 kg lik Creation tozu aldim. Almanyadaki amca ogluda kullaniyomus, öve öve bitiremedi aldigim tozu. 49 euroya aldim.
1 hafta sonra belli eder bakalim faydasinin olup olmadini.
Amino acide cok tehlikeli gibi yaklasan arkadaslar var. Amino öyle sandiniz kadar tehlikeli deyildir. Tehlikeli olanlar anabolikan ilaclardir. Amino Acid vücuda gelisebilmesi icin gereken besinleri barindirmakta. Ama anabolikan ilaclar ise bunlarin disinda vücudunuza asiri derecede zarar verecek maddeler bulunduruyor.
Saten Amino acid kur seklinde kullanilir. Öyle devamlilik yoktur. Belirli bir süre kullanirsin ve bitter. Belki sonra aradan 1 yil gectikten sonra yeniden 1-2 ay gibi kullanirsi yine bitter. Yani 5-6 ay gibi devamli bir bicimde kullanmamalisin. Aksi taktirde tabiki vücutta istenmedik zararlar olabilir.
Creatine gelince. Eyer vücut gelistirme sporu ile ugrasiyorsaniz ve creatin kullanmiyorsaniz bilinki vücudunuz gereken beslenmeye görmüyor demektir dolayisiyla yeteri kadar vücudunuzu gelistiremesiniz !
Tabi creatinde amino gibi kur seklinde kullanilmalidir. 4-5 hafta sürer genellikle 2000-2500 gramlik creatin tozlari. 2000-2500 gramlik creatini tükettikten sonra KESIN 2-3 kilo alirsiniz. Tabiki burda creatinin kaliteside cok önemli bir rol oynuyor. Kilo almakla kalmassiniz antreman sirasinda inanilmaz enerji ve hirsli olursunuz.
iyi antremanlar :)