bence ilk önce şu taraftarları gerçekçi yapsınlar o zaman oyun baya değişir bence
taraftar high'ta gayet gerçekçi futbolcular gibi 3 boyutlu
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: