Paylaşım için teşekkürler.Fakat bence Xavier adlı kullanıcının yazdıkları her şeyi açıklıyor.
I called Konami last week, they are not allowed to talk about PES 2009 yet.
So I guess it is fake
'Geçen hafta Konamiyi aradım ve daha PES 2009 hakkında konuşmuyorlar.Bence bu resimler fake diyor.'