cruel_bjk Orjinal Mesajı Yazan: PrinceElnino9 BJK nike forması yapsana benim içinn Buyur Kardeşim BJK NIKE FANTASY FB STİLİ
Freak. Orjinal Mesajı Yazan: wickedqame cok ama cok hatan waarr..tüm formaLarda ambLemin sagda oLması gerekirken soLa yapmşsn.. ambLemLer bi buyuk bi kucuk oyunda berbat durur.. adidas cok buyukk.. Fenerbahçe formasında Türk bayrağı sol tarafta yani kalbin üstünde olur;).
wickedqame sen son yaptıgın formayı oyunda görsen sahtedende beter gibi..LogoLarda hata var , corabın ustundeki adidas Logosu ters oLmus:D , çizqiLer eksik ve cok sade.. düzeLtsen iyi edersn bnce baksana yorumLarının cogu oLumsuz..
esadowic ya sus allah aşkına herif emek mi vermiş şimdi tövbe tövbe.çizgi çizmiş logo yapıştımış ve formaya renk vermiş forma yaptım demiş.bu mu emek forma yaptım demek için forma yapmayın.
ulutashus esadowic arkadaş yeni başlamış bu işe çok ağır konuşmuşssun, emek emektir. Ancak formalar çok başarılı değil ama üzerinde çalışıp photoshop bilgisini arttırırsa ve daha çok vakit harcarsa başarılı olur.
esadowic emek deil bu kardeşim herif o-editte nasıl durduğuna bakmış mı hiç.biz nasıl forma yapıoz sanıosun.sadece görünüşte nasıl durduğuna bakıonuz siz.çizgi çekmiş bide logo koymuş o kadar.o-editte nasıl durduğuna bakıp öyle forma yapılır.işte emek budur.
cruel_bjk esadowic konu başlığında yazdığım gibi bunlar benim ilk formalarım ben daha forma yapmaya yeni başladım ben daha acemeyim sen yeni başladığında hemen desenli formamı yaptın bunu bana bir söylermisin ????
John Terry bu mesajları yazanların arasında eminim daha forma yapmamışlar vardır. Onlara sesleniyorum, bu site için emek harcayanlara bari saygı gösterin.Bu arada bende daha hiç forma yapmadım ama saygı duyuyorum.
Wines Orjinal Mesajı Yazan: John Terry bu mesajları yazanların arasında eminim daha forma yapmamışlar vardır. Onlara sesleniyorum, bu site için emek harcayanlara bari saygı gösterin.Bu arada bende daha hiç forma yapmadım ama saygı duyuyorum. Helal Olsun
ulutashus arkadaşım çizgileri daha dikkatli çekmelisin o sarı çizgilerin hepsi birbirinden farklı kalınlıkta. Bence sitede paylaşmadan önce oyuna yükle ve dene bu şekilde oyunda hiç hoş gözükmezler. Ayrıca adidas falan çok büyük yapmışssın ve hoş logolar kullanmamışssın daha güzel logolar bulabilirsin. Photoshop bilgini geliştirmelisin.