cruel_bjk Arkadaşlar artık bende gokhan abi ve diğer forma yapan scn üyeleri gibi forma yapmaya başladım işte ilk formam fb fantasy
wickedqame cok ama cok hatan waarr..tüm formaLarda ambLemin sagda oLması gerekirken soLa yapmşsn.. ambLemLer bi buyuk bi kucuk oyunda berbat durur.. adidas cok buyukk..
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: cruel_bjk FB FORMASININ AMBLEMİNDE YEŞİLLİ ÇİÇEĞE BENZER BİR ŞEY VAR oLabiLir.. ama fbyLe aLakası yok..
honest_06 **cruel_bjk kardeş bende yapmak istiyorum.İlgili porgram ve yardımlarını bekliyorum.Özelden mesaj atarsan çok sewinirim.**
SuReSuZ Volkan Kardeş O Çizgiyi Diyorsan Formanın Kendi Templatesinde Var Ama O Çizgiye Göre Çubukldaki Kıvrımı Diosan Paint Veya Photoshoptan Yakınlaştırarak Aynı Rengi Boyayıp Yapabilirsin ;)
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: SuReSuZ Volkan Kardeş O Çizgiyi Diyorsan Formanın Kendi Templatesinde Var Ama O Çizgiye Göre Çubukldaki Kıvrımı Diosan Paint Veya Photoshoptan Yakınlaştırarak Aynı Rengi Boyayıp Yapabilirsin ;) ok saol
cruel_bjk Orjinal Mesajı Yazan: SuReSuZ Volkan Kardeş O Çizgiyi Diyorsan Formanın Kendi Templatesinde Var Ama O Çizgiye Göre Çubukldaki Kıvrımı Diosan Paint Veya Photoshoptan Yakınlaştırarak Aynı Rengi Boyayıp Yapabilirsin ;) Hayır Arkadaşım onu ben kendim yaptım.Marquee Tool Dan
Ramo_35 ewet cruel_bjk kardeş bende bir kitmaker ım formaların fena sayılmaz ama ilk formalar olduğun için böle oluyo ben ilk formamı paintde yapmıştım:D ve berbat ötesi olmuştu ama yapa yapa öğrendim genellikle 3 büyüklerin fantasy formasını yapıyorum çünkü tüm kitmaker lar o yılın formasını yapıyo bende kendi aklımdan öle formalar yaptım forumarda belki görürsün ama daha da iyi olcağından eminim başarılarının devamını diliyorum