Orjinal Mesajı Yazan: Tss_Hami
Şu Gao Lin'i sonunda görebildim.Benim oyunda çıkmıyordu:)Ömer Abi aldırış etme,ilk sene büyükleri yenmek zordur.;)
Haklısın dostum ama bizim amacımız hep kazanmak,ikinci maçta beşiktaştan rövanşı mutlaka alacağım
Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy
cemil abi gönlüms enden yana:D ilk 4 maç normal bence toparlarsın diğer iki arkadaşada başarıla inş uzun soluklu bir kariyer olur. batuhan sende baya ii başlamışsın ömer abi tartışmaya grrek yok:D
teşekkürler arkadaşım ama cemilin destekçisi çok ve bu normal çünkü sitede efsane. ve bu arada bu hafta artık evdeyim bu hafta baya ilerleyeceğiz