
ilk maçı evimizde 0-2 kaybetmıştık maça çok rahat çıktık artık elenmıştık oyuncularıuma taraftar için oynayın dedım cefakar taraftar için bizi onlar yanlız bırakmıyor onları mutlu edın dedım. yenılın dedım ama ıyı oynayın sahayı onlara dar edın ukrayna turk futbolunu görsun dedım nıtekım gösterdık türkün gücünü ama 1 gol avarajla kaybettık turu olsun seneye artık


ligde ise antepe acımadık net bır skor aldık

konya maçı iş kazası

ligin lideri fenerbahçe karşısında harıka bır skor aldık

ve manısa deplasmanmında 1-0 geriye düşmemize ragmen maçı çevirdik büyük takım boyle olunuyor işte her maçı çevirecek oyuncuların olacak
