
ömer in tekrar TSL ye dönmesi zevkli olacak ama aldığı takım çok kötü biz ise zirve yarışına devam ediyoruz

ligde 20. hafta sonu puan durumu bu şekilde

21. hafta deplasmandan kayıpsız döndük


kupada ilk maçı 2-1 kaybettiğimiz rize karşısında tam maç bitti derken 116 da gol yedık ama penaltılarla aldık maçı yarı finalde rakip oftaşspor oldu ben artık final oynarım diye düşünüyorum


UEFA da guruptan sonraki ilk maç ve shakhtar a evimizde 2-0 yenıldık uefa macerası bızım için bu kadarmış sağlık olsun gelecek yıllara artık
