2008 - 2009 SEZONU HAZIRLIK MAÇLARI
Hazırlık maçlarının tamamında takımın başında yardımcı vardı ben hiç yönetmedım


1. HAFTA
lige ilk hafta çok ıyı bır başlangıç yaptık

2. HAFTA
deplasmanlarda takım çok kötü oynuyor gerçi şanssız maçlar yaptık rize ve bursaya karşı

3. HAFTA

4. HAFTA
4. haftada ankaraspor a kendi sahamızda farklı tarife uyguladık

5. HAFTA
konya maçında ali turan bir tane hata yaptı onu değerlendirdiler maç bitti yazıklar olsun

6. HAFTA
ligin yeni takımlarından olan kocaeli bizi biraz zorlamak istedi fakat evimizde kral gibiyiz zor kaybederiz

7. HAFTA
artık deplasman fobimiz yavaş yavaş yok oluyor takım iyice alışmaya başladı birbirine sivas tan 1 puanla dönmek güzel oldu

8. HAFTA
VE LİGDE 8. HAFTADA EVİMİZDE ZİRVE YARIŞINDAKİ RAKİPLERİMİZDEN OLAN FENEBAHÇE İLE KARŞILAŞIYORUZ VE HAK ETTİĞİMİZ BİR GALİBİYET ALIYORUZ

8. HAFTA PUAN DURUMU
aslında hiç umduğum yerde değilim ilk 3 arasında olmam gerekiyordu cangele çok sakatlık gecirdi bu sene ama yınede ligin en çok gol atan takımıyız
