

Çok iyi oynadık,çok pozisyona girdik maçı zaten biz haketmiştik ama 90da bir penaltıyla da olsa kazandık.

Fenerbahçe'yi deplasmanda da yenmeyi başardık

Geç parlayan yıldız Servet Avni Aker'de canımızı yaktı.


















Kayserispor maçının ardından Sir Ömer SARAÇ ile Trabzon'daki denize nazır villasında röportaj yaptık ve çok ilginç sorulara çok ilginç cevaplar aldık:
- Trabzonspor bu sene Turkcell Süper Lig'e çok iyi başladı hatta ligin ikinci yarısının başında liderliğe kadar yükseldi fakat şu anda 7. sırada. Bu form düşüklüğünü neye bağlıyorsunuz?
- Evet takım olarak lige çok iyi başladık transferlerimiz takıma uyum sağlamıştı İntertoto'dan UEFA Kupası gruplarına kadar çıkmıştık. Fakat ligin ikinci yarısında Yattara,Jabi,Moawad Afrika Kupası maçları için takımdan uzun süre ayrı kaldılar. Alejandro Gomez kupa maçında gördüğü kart yüzünden 5 maç ceza aldı. Birçok maça eksiklerle çıktık. Aslında bu düşüş için başlıbaşına mazeret olamaz ama bir etken diyebiliriz. Her zaman ligin üst sırasındaki takımlara karşı iyi maçlar çıkardık ama alt sıradaki takımlara karşı konsantrasyon problemi yaşadığımız gerçek.
- Forvet hattınızı yetersiz bulduğunuz şeklinde basında bazı haberler çıktı,ne diyeceksiniz?
- Evet böyle düşünüyorum ve bunu gidermek için ara transferde Emilio Zelaya'yı transfer ettik. Fakat o da takıma halen uyum sağlayamadı. Birkaç maç dışında iyi oyun sergileyemedi fakat seneye daha iyi olacağını düşünüyorum.
- Türkiye Kupasında çeyrek finalde Sivas'a elenmeniz hakkında ne diyeceksiniz?
- İlk maçta evimizde 1-0 öne geçtik ama sonradan kontrolü kaybettik ve maçı 2-1 geride kapattık. Aynı şey 2. maçta da oldu yine 1-0 öne geçmemize rağmen 2-1 yenik kapattık. Seneye bu kupanın en büyük adayı biziz.
- Trabzon taraftarı sizden hiç memnun değil takımın ligi en az ilk 3 içinde bitirmesini gerektiğini düşünüyorlar,bu nedenle size karşı camiada homurtular yükselmiş durumda. Bu konuda ne diyeceksiniz?
- Taraftar sonuna kadar haklı,çünkü bu potansiyel bizde vardı. Liderliğe kadar çıkan bir takımın ligi buralarda bitirmesini haklı olarak kabul edemiyorlar. Onları bu sene çok üzdük ama seneye bunu telafi edeceğiz ve Trabzonspor'u eski günlerine döndüreceğiz. Bu bize sonsuz destek veren taraftara bir borcumuzdur.
- Ligin bitimi yaklaştı,transfer konusunda ne söyleyeceksiniz?
- Kulübümüzün ekonomik durumu gereği çok pahalı transferler yapmamız mümkün değil. Biz ucuz fakat genç ve kaliteli futbolcuların peşinde olacağız.Arayışlarımız ve temaslarımız var. Özellikle forvet hattına burayı sürükleyecek bir oyuncu bir yabancı kaleci ve defansa da takviye yapmayı düşünüyoruz ama söylediğim gibi hepsi ekonomik şartlara bağlı.