Botafogo'da ilk yarım sezonumuzda 3. olarak aldığımız takımı 7. lik ile sezonu bitirttik. Buna rağmen 6 aylık sözleşmeyi 2009 yılının sonuna kadar uzattık. 2009 ortalarında veya en azından sonunda ise rotamız avrupa olacak.
Bıraktığım Serra seri a 'ya gelemedi ben bıraktığımda ilk 4'telerdei ama 6. olmuşlar
GILBERTO SILVA arsenalda yedeklere atıldı ama bize gelmedi.
Sezon SS'leri:
Ağustosta Yaptığım Transferler:

Güney Amerikanın Uefa Kupası Copa Sudamericanaya Katıldık. Kupada Brezilya-Brezilya eşleşmelerinin olduğu 2. ön eleme turunda Santos'a 4-3'lük bir toplamla yenildik ve kupaya veda ettik. 90. Dakikada penaltıdan 1-0 öne geçtik ikinci maçta ama 90+2'de 1-1'e engel olamadık.


Puan Cetveli 7.liğinde Sezon Sonunda wendell en iyi genç oyuncumuz olurken, Lucio Flavio Lig Asist Kralı Oldu, Yılın takımına Kaleci Castillo ve Defansif Sağ Kanat Tulio Souza girdi. Takım içi gol Kralı ise Wellington Paulista oldu.

Bu arada Birçok arkadaşımızın hep listelerine aldığı Kerlon ve Lulinha gibi oyuncular halen brezilya ligindeler 2008 sonu itibariyle.
NTV SPOR'un Ozzymanbornla yaptığı özel röportaj, Yeni Sezon Hazırlıkları, Transfer girişimleri yakında