Seri B'deyiz. (Türkiye'de bu lige bahis oynanmaya başladı iddaada. Brezilya 2.ligi yani)
Final grubunda müthiş bir tempo yakaladık ve bu ligin baya üstünde bir takım olan Bahia'nın hemen altında 2. Olduk. Bahia Bresilerio tecrübesi olan bir takım. Ve reputationu bazı ikinci lig takımlarından bile yüksek.
Özellikle bu sene içinde kiralık oyunculardan yüksek verim aldık. Her ne kadar ödül verenler bu oyuncularımızı küçümseseler bile ben olsam onlara verirdim. Thiaguinho (Fluminese), Aşırı hızlı gelişme kaydeden ve sezon sonuna kadar yeni mevki bile öğretmeyi başardığım Forvet Betinho (Nautico), Internacional'dan Taison özellikle sevdiklerim oldu.
Serbest Transferlerden ise yılın oyuncusu Tony idi. Eyalet şampiyonası dahil 44 asist. Ve Ligde 28 Asistle Asist Krallığı.
Bu arada eyalet şampiyonasında 1 kırmızı karttan sonra Ligde 0 kırmızı kart gördük.
Yılın Menejerinde 2.lik. Yılın Oyuncusunda 2.lik (Tony) aldık Yılın Takımına 5 oyuncu soktuk.
Fabio Recife'yi 500.000'e sattık. Ve sattığımız takım üstüne baya iyi bir sağ defans verdi.
Yeni sezon için transferler yavaş yavaş oluşacak. Önce Bütçeyi bekliyoruz çünkü maaş bütçesi 2.lige (B'ye) çıkınca artıyor.

Filistinde ise milli Takımı presli oyuna alıştırmak zor olunca singapura ikinci maçta deplasman beraberliğine rağmen elendik. Ürdün ve Lübnan maçları ise güzeldi. özellikle Lübnan'ı yenmiş olmamız büyük başarıydı.
Afrika Kupasının sonunda yine de afrikadan bir milli takıma gidebilirim.

Bu arada Dünyada yılın Futbolcusunda Kimlere oy verdiğimi de söleyeyim.
Sol tarafta profilimde hangi takımı tuttuğum görülüyor zaten :)
5 puanı Steven gerrard'a verdim
3 puanı oyunda Liverpoola giden Goran Pandev'e verdim.
1 puanı ise Zlatan Ibrahimoviç'e gönderdim.