blackened. Orjinal Mesajı Yazan: FML FOOTBALL MANAGER LIVE - BETA TEST UPDATE We could have a place testing football manager live waiting for you. As you have indicated your interest in becoming a beta tester of Football Manager Live, we’re pleased to tell you that two new gameworlds are opening on Friday 15th August and that you have a chance to play. There are 2,000 places in these gameworlds available, 90,000 people wanting them, and will be allocated on a first come, first served basis so make sure to sign up HERE as quickly as you can! If you are successful, you’ll then get info on exactly what time on Friday these worlds are going to be launched. Best of luck! The Football Manager Live Team :) Takımımın adı The Black Devils
Devil Man **Emeğe Saygı Biz Diyoruz Korsana Karşı Bende Crysis Nba Fifa The Gotfather Pes crazy Taksi bile hepsi orjinal Emeğe Saygı lütfen korsanlık Hırsızlıktır paranısı verin alın..**
Venom Orjinal Mesajı Yazan: P.U.Gfb_3m1r Emeğe Saygı Biz Diyoruz Korsana Karşı Bende Crysis Nba Fifa The Gotfather Pes crazy Taksi bile hepsi orjinal Emeğe Saygı lütfen korsanlık Hırsızlıktır paranısı verin alın.. Eminim öyledir, sen de zaten fabrikatörün oğlusundur. İnanmadım.
blackened. Maç motoru ne böyle ya!Rakibi ablukaya alıyorsun 3 tane karşı karşıya kaçıyor.Bomboş pozisyon direğe vuruyor.Güçlü rakiblere karşıda senin böyle şansın tutabiliyor.Bi tane frikikten atıyorsun berabere.Taktik yapabilmek için(!) skill lazım.KO mu bu.
mdoglu Dün pre-order yaptım Oyun Ekim'de başlayacak heralde Seçtiğim gameworld cantona Takımımın adı SK Galatasaray başka pre-order yapan var mı?
blackened. Orjinal Mesajı Yazan: mdoglu Dün pre-order yaptım Oyun Ekim'de başlayacak heralde Seçtiğim gameworld cantona Takımımın adı SK Galatasaray başka pre-order yapan var mı? Beta testerlara yarı-yarı indirim var.Kredi kartım olsa çoktan pre-order yapardım.
essmt **Aranızda bir beta tester var mı?Bu indirim kodunu rica edebilir miyim?Boşa gitmesin 30 eylülde geçerliliğ bitiyor zaten benim beta üyelğim var akrabada oynamak istiyor.eğer kullanmayacaksanız lütfen yolluyabilir misiniz?çok makbule geçer teşekkürler.**
Cesc Beni tekrar Beta Tester olarak aldılar. Oyunun yeni versiyonunu falan indirdim. Kadrom değişmiş. Yeni kadrom:
Venom **Bana da beta testerlık geldi ama vakit ayırabileceğimi düşünmüyorum. Ama indirip bi bakarım.**
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Venom Bana da beta testerlık geldi ama vakit ayırabileceğimi düşünmüyorum. Ama indirip bi bakarım. 1000 kişilikti bu sefer Yasin, eski beta testerların hepsine davet gönderip ilk 1000'i alacaklardı. Ben o gerekli işlemleri yapalı 1 hafta oluyo, bi dene ama sanırım dolmuştur kontenjan. Bende vakit ayıracağımdan değilde oyunun son duruma göz atmak için kabul ettim:)
Cesc Üstteki mesajı yazdığında denemek için giriş yapmıştım ve bi sorun yoktu Yasin. Yani kontenjan dolmuş:)
Cesc FML var zaten ama paralı bir oyun. Testerlık da geçti ama oyunu test etmek. Ama dediğim gibi geçti bunu düşünmene gerek yok:) Şuan paranı yatırırsan oynayabileceğin bir oyun durumunda. Daha doğrusu o duruma tam olarak gelmeye çalışıyor.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Venom Pazartesi günü v1.1'in linki gelmiş. İndiriyorum bakalım bu sefer giriş yapabilecek miyim? Muhtemelen giriş yapamazsın Yasin, çünkü o bi başvuru dönemi vardı o zaman başvuranlardan 1000 kişi almışlardı tekrar. Ama tabi v 1.1 ile yeni gameworldler açarlarsa yeni testerlarda alırlar. İzlemede olmak gerekiyo:) (Gerçi ben hep şans eseri denk geldim tam başvuru vakitlerine:))
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Venom Girmiş bulunmaktayım Enes :p Yeni gameworld açılmış o zaman hayırlı olsun:):p