Orjinal Mesajı Yazan: Mert__
Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer
Henüz bir açıklama yok tarih konusunda, umarım en kısa sürede bir açıklama gelir:)
bari 2009 a uyarlasalar bu saaatten sonra ole olur sanırsam..
Uyarlanacak bişe yok, oyun zaten heran kendini güncelliyo, çünkü oyundaki zaman gerçek zaman. (ay gün yıl hatta saati dakikası). Ve en başta tüm oyuncular boşta olduğu içinde öyle 2009'a uyarlama gibi bişe olamaz. Ancak aşırı çıkış yapan oyuncuları geliştirebilirler, ki gerektikçe otomatik güncellemeler oluyor. Kısacası FM 2008 gibi falan sabit databaseli bi oyun değil Football Manager Live.