10_delgado_10 **Arkadaşlar ben face texturelerini yaparım.Sadece model yapacak adam lazım.Stadyumu da başka sitelerden buluruz.Bende girdim stadyum işine ama oldukça amatörüm.**
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: EmReDaMaR41__ bazı sorunlardan dolayı ama arkadaşlarımın yamayı e iyi şekide yapacağını biliyorum Yok öyle şey!Biz bu yamaya birlikte girdik.Birlikte bitireceğiz.Bırakmanı istemiyoruz.
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: EmReDaMaR41__ ok yeniden yamadayım Tabi olcaksın.Var mı bizi yarı yolda bırakmak?Bırakmayız seni.:D
__SADIK__ESES__ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥/☺\♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ \☺H☺/ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥/☺/\☺\♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__SADIK__ESES__ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥/☺\♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ \☺H☺/ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥/☺/\☺\♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺☺☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥