Orjinal Mesajı Yazan: oki1905_gs
Tekrar diyorum bu önemli bir şey.
Kardeş Logoya 2 büyükleri koymuşsun ama en büyüğü olan GALATASARAY'ı neden koymamışsın?
kardeşim gs nin olması lazım mıydı orda belki arkadaşımız unuttuuu ben bjk liyim ama kapağı hazırlayan arkadaşım gs nin alt yapısında oynuyor bilmiyorum neden koyduğunu ha eksik olu versin ordaa yamada telafi edeirz merak etme sennnn ! ! ! !
NOT : GS EN BÜYÜK DEĞİL BUNU BİL GS LİLER UYDURUO ONUUU ! !