Kaldığımız yerden devam ediyoruz arkadaşlar bomba transferler var demiştim, işte gelenler:

gidenler:

yükselme grubuna kalamadığımız için ligde kaldığımız yerden devam ediyoruz, ilk maçımızı Gebze' yle oynadık. Yine ilginç bir maç oldu, 2-0 dan 4-2 aldık. Çok şey beklediğimiz selahattin kınalı maç boyu sıfır katkıyla oynadı üstüne üstlük 90 da penaltı kaçırınca, acaba dedirtti.

Lider Maltepe yi koltuğundan ettik yine, bu takıma çok çektirdik. Onur yine sonradan girip golünü attı tabi Selahattin de boş geçmedi ama hala beklediğimiz seviyede değil alışma süreci diyelim şimdilik. 90 da ikinci golü atan onlardı yani 3-1 den 3-2 oldu, yoksa son dakika golüyle kazanmadık :p

G.osmanpaşa yı deplasmanda deviremedik, maçın hakkı beraberlikti, performansımızı istediğimiz seviyeye çıkaramadık henüz. 6 maçlık galibiyet serimiz de son bulmuş oldu.

Evimizde Uşakspor engelini de geçemedik. Selahattin sabrımızı taşırmaya başladı.

Selahattin transferi tam bir fiyasko oldu, hala formda olduğunu umduğumuz Onur Aydınel' e fırsat..

Sayısız gol fırsatını değerlendiremedik, rakip 10 kişi kaldı yetmedi tüm takım yüklendik yine yetmedi, ne yapsak olmadı pendik deplasmanında kazanamadık. Hedeflerimiz büyük sonuçlar kötü

Beraberlik alışkanlık oldu, son dakika golüyle farkın açılmasını engelledik.

Rahat kazandık ama alibeyköy ün de puan kaybetmesini bekliyoruz puan farkı 4...

Çok keyifli bir hafta geçirdik 3. sırada bizimle aynı puandaki Maltepe' yi devirirken, Alibeyköy den bir güzel haber aldık. Bu sonuçlarla evinde Pendik le berabere kalan Alibeyköyle aramızdaki puan farkını ikiye indirdik.

Evimizde G.osmanpaşa' yı devirirken Alibeyköy' ün de kendi evinde Uşakspor a mağlup olmasıyla liderlik koltuğuna oturduk.

Kritik bir deplasmandan 1 puanla döndük, lider Alibeyköy ü tahtından eden Uşakspor un bu haftaki kurbanı da biz olduk. Fakat Alibeyköy puan kayıplarını alışkanlık haline getirince yerimizi koruduk.

Sonuncu Güngören i rahat geçtik, puanları eşit 2. alibeyköy ile 3. maltepe nin karşılaştığı haftada Maltepe de farklı kazanınca Alibeyköy playoff şansını kaybetti.

Evimizde Pendik' i erken bulduğumuz golle devirdik, Maltepe' de evinde Gebze' yle berabere kaldı. Bu sonuçlarla son haftaya Maltepe' nin üç puan önünde giriyoruz.

Ve ligde son haftaya geldik, rakibimiz zorlu Alibeyköy deplasmanı, playofflar için beraberlik yetiyor. İkinci Maltepe ise zorlu Uşak deplasmanında.
ve işte sonuçlar, Alibeyköy ü devirince diğer maçın sonucunun bir önemi kalmadı fakat Uşakspor un kazanmasıyla 6 puan farkla playofflara kalmış olduk.

Puan Durumu:

Son olarak da playoff fikstür

Evet arkadaşlar playoff maçları artık yarın, dualarınıza ve dileklerinize ihtiyacım war. Geçen sezon ligden düşen Adanaspor, Arsinspor ve Etimesgut Şekerspor bizimle birlikte favorilerden, fakat biz takım olarak daha ve iyi ve disiplinliyiz. İkinci senemizde artık yükselmek istiyoruz. Yarın görüşmek üzere :)