gfb__emre bu formu son iki gündür çok ii takip ediorum gerçekten ç0k uğraşıorsun arkadaşım emeğine sağlık formalar için teşekkürler devamını beklioruzzz.....
gfb__emre bişey isteyebilirmiyim senden.... fenerbahçenin 07-08 sezonunun siyah olan kaleci formasını yapabilirmisin zahmet olmazsa...
ultraslan_kso Orjinal Mesajı Yazan: beyshehir fenerbahce gögsündeki ay-yildiz'i atsinda brezilya armasi koysun.. sari yesil =P
Ks.41 kardes senden bisey isteyecem , ya bende forma yapmayi cok istiyorum photoshop cs2 var bende , benim msn i ekleyip anlata bilirmisin kardes ?
Ks.41 biraz fazla isteyecem ama .. ben atletico madrid le master lig yapiyorum ver full beyaz bi forma istiyorum , bana atletico madrid için full beyaz bi fantazi forma yaparmisin kardes
gfb_emre_gfb fikert abi formaların çok güzel bi de Fenerbahçe'nin yeni çıkan formalarını yapabilirmisin?