beyshehir türklükten bahsetme,tarih dersi istiyosun galiba!Fikret abi burda işini yapıyor,sense forumu kirletiyorsun,topicleri kirletiyorsun.Senin gibiler yüzünden mesajlar siliniyor.Sonra arkadaşların emekleri boşa gidiyor.Bunun bence modlara bildirilmesi gerek diye düşünüyorum sen ne diyorsun fikret abi?