Anatoli.Todorov İlginç sağol hile yapanların hile yapmak için takım değiştirmesine gerek kalmıycak desenize:)
cimboom OOOooo, ben bunu nezamandir yapiyorum:D, biraz gec kalmissiniz, ama yinede saol bilmeyenlerde var
BaTu. Orjinal Mesajı Yazan: ibo_fb_71 bunu nereye yazcaz Bir yere yazmayacaksın ki. Resimlere bakarak uygula. :)
howarda1907 Çok mantıklı ama hile saydığım için ben artık kullanmıyorum ayrıca TSL'de 34 maç var anlaşmayı 50 lig maçı için yapıyorsunuz ertesi sene 15 lig maçındada oynatabilirsiniz.
Asmim iyide bilader zarate yi 5 mac oynatmısın 3.5 milyon euroyu gene de wermişin demek ki 58 milyon euro 50 ye bölünüo oynadıgı kadarı kulübe ödenio ne anladım ben ....ten:D
Bedevi **saol hami çok çakalca bir yöntemmiş :D gerçekte böyle anlaşmalar olmayacağı için biraz hile gibi duruyor ama yine de futbol bir oyundur :p denemek lazım :D**
xxxlarc şöyle deneyelim o zaman.. transfer teklifini soruşturalım... istedikleri parayı bu şekilde verelim.. böylelikle oyuncunun parasını hemen değil de vadeli vermiş oluruz...
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: yunusi pekii transfer ücretin mesela 0 olsa bile istedigimiz oyuncuyu alabilirmiyiz Evet ama seni sözleşmede kabul edecek oyuncular gelir ;)
yunusi Orjinal Mesajı Yazan: Tss_Hami Orjinal Mesajı Yazan: yunusi pekii transfer ücretin mesela 0 olsa bile istedigimiz oyuncuyu alabilirmiyiz Evet ama seni sözleşmede kabul edecek oyuncular gelir ;) ben böyle yapmıştım benim 2 milyon euro param vardı işte aynı resimdekkiler gibi yaptım kabul ettiler sonra tam imzalıyordu sözleşme için yeterli para yok dedi
Curcuna Beşiktaş'a 11 tane yabancı transferi yaptım bu yöntemle (Van Der Vaart başta olmak üzere). Ama içim rahat etmedi. Kapadım oyunu :)
Hqmi Oyun öyle zevk vermiyor. Şahsen ben kullanmam. Hileyi sevmem ama bilinmesi gereken bir yöntem. Hileli bir oyun ne kadar zevk verebilir ki ? Tavsiye etmiyorum :D
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Bugüne kadar hile yapmadım,bundan sonrada hile ile menejer olmayı düşünmüyorum:) kısa ve net:)