Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz mesela 49 maç oynattık bidaki sezon 1 maç oynatsak bile söylediğimiz parayı vermek zorundamıyız O kadar uzun süre denemedim fakat 49 maçdan sonra elden çıkarmak tavsiyemdir.:)
altunhakan evet arkadaşlar yaptıgım iş nasıl iyi olsa gerek valla ben öyle yapıyorumm istediğim futbolcuyu alıyorum 50 maç sadece 1 sene içindir diğer seneleri etkilemez yani istediğin kadar oynatabilirsiniz herkese boool fm ler
Imagine Oha süper bi teknik, denemekten zarar gelmez :) Her sezon 49 maç oynatmanız yeter sanırım çünkü o anlaşma her sene için ayrı ayrı oluyor.
_Mokoena_ Batu sanırım öyle değil, toplam 50 maç. Bir de özellikle defans ve orta sahalar için daha zekice bir yöntem. En az 50 maç yerine en az 50 gol yapın. O zaman 3-4 sezon da oynatabilirsiniz :D
_extinction_ arkadaşlar yapmayın ben bu taktikle bayern e diego ve rafinha yı 105m + 105m =210m ve riki yi 52m 210+52=262m en az 50maç diye yazdım batırmayın beni:eek:
hako_ hile den bir farkı yok sigames'in buna bir çare bulması gerek gerçekte böyle bir anlaşma olduğunu sanmıyorum
_extinction_ Orjinal Mesajı Yazan: hako_ hile den bir farkı yok sigames'in buna bir çare bulması gerek gerçekte böyle bir anlaşma olduğunu sanmıyorum bendce var her ne kadar hileye benzese de gerçekte olabilcek1şey ayrıca 50maç olnatabilirsin oynayamazsın demiyoruz ki isteyen oynatır
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Sir Ozan TANIL harika bir yöntem ama 50 maç oynatmazsak üzülür ve takımdan gitmek ister ve performansı düşer Bir sezonda kaç tane maç varki ? Dandik kupa maçlarında,çok kötü bir takıma karşı maç yaparken yedek takımla çıkarrsın.Önemli Şl,Uefa maçlarında oynatırsın;).
Imagine Denedim ve çok memnunum :P İlerki zamanlarda sorun çıkacağını zannetmiyorum, çok güzel bi taktik:)
Mert__ :) guzel bi açık yakalamıssınız daha dorusu altunhakan arkadasa tesekkurlerimizi sunmalıyız herkez hamiye tsk etmiş fakat o bulmus hami sende ayrıntılı paylaştıgın için tesekkurler :)
Cemil KAYA **buna teşekkür etmek çok saçma olur bu tatamen hile başka birşey değil yıldız bir oyunucuyu bu şekilde alıp 30 maç oynatıp satarak bırde para kazanabilirisniz ama bu oyunun sadece oyun olarak oynayanlara gecerli bir yöntem beni bilen bilir ben ciddi meneger lik yapmak için burdayım ünlü meneger caner ( canerati ) dediği gibi meneger lik ciddi bir iştir**
rapman Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Oyunun zevki kaçar bence. Bonservis ücreti ödemeden futbolcu alıyorsun hatta o oyuncudan para bile kazanıyorsun. Gerçekte olmaz böyle bir anlaşma :) doğru diyorsun ama sıkışınca deniyebilirim mecbur kalınca :D