Vayy be eski günlerim aklıma geldi.:) Arkadaşlar yerleştikten sonra (özellikle istediğiniz bir yerse) havalara uçuyorsunuz.Bütün sene çalıştım işte bu yaaa!! diye bağırıyorsunuz,arkadaşlarınızı arayıp sen nereye yerleştin diye soruyorsunuz.Gel gelelim bu heyecanınız en fazla 3-4 saat sürüyor.
Diyelim ki,Sakarya'yı istiyordunuz ve kazandınız.O zafer şarhoşluğundan sonra, "Sakarya'da ben nerde kalacağım?" , "yurtta mı kalayım,eve çıksam kimle çıkacağım ki?" , "anneniz Sakarya'da eltisinin kaynının kız kardeşinin dıdısının dıdısı var onla bir konuşalım sen de tanış onlarla" der, sen strese girersin kasarsın kendini ne akraba muhabbetimi yaa vs vs vs....
Bütün bir sene deliler gibi çalışırsın ama o hayal ettiğin "bi yerleşeyim de hiç bir şey düşünmeyeceğim artık." fikri gerçekleşmez.
Biraz abartmış da olabilirim ama yazıyı okuyanlar hazırlıklı olsun yani,o manada.:)