sınavdan 339.900 küsür puan aldım yuvarlarsak 340.
sıralamam 16344 elektrik elektronik mühendisliği istiyorum.
Bahçeşehir Üniversitesi elektrik elektronik (burslu) geçensene 15100 den öğrenci almış.Acaba bu seneki kontenjan artışlarıyla falan oraya girebilir miyim ve bahçeşehir hakkında bilgisi olan varsa (olumlu olumsuz) paylaşmanızı rica ediyorum.