adezottis *bravo oğuzhan iyi gidiyorsun,bu gidişle süper lige çıkacaksın mutlaka. puan durumu nasıl,taktiğin ne? SSleri biraz artır canım. hadi biz işteyiz akşama kadar oynayamıyoruz bari sizler renklendirin şu ortamı:D *
_Mokoena_ Tebrikler. Şimdi 1. lig için transfer yapman lazım ;) Paranı ucuz & iyi oyunculara kullan. Yaşlı oyuncular al bence. (31-32) Seneye ligde alacağın iyi bir sıralamayla gelecek parayı transfere yatırırsın...
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Tebrikler. Şimdi 1. lig için transfer yapman lazım ;) Paranı ucuz & iyi oyunculara kullan. Yaşlı oyuncular al bence. (31-32) Seneye ligde alacağın iyi bir sıralamayla gelecek parayı transfere yatırırsın... Evet katılıyorum 30-31-32 yaşlarındaki tecrübeli, ucuz ve iyi oyuncuular almalısın ligde belirli bir potansiyelin olmalı ondan sonra gelecek parayla transfer vs.. yaparsın;) ;)
adezottis *Oğuzhan sana bi tavsiye takımı fazla yaşlı oyuncularla doldurma,sonra başına bela oluyorlar,onun yerine genç ama gelişmeye açık oyuncular almanı öneririm*