adezottis haydaaa bi hafta sürsün oğuzhan kariyerin ya:D şaka bi yana öbür kariyerinin save bozuldu galiba başarılar
3mr3_08 Orjinal Mesajı Yazan: adezottis haydaaa bi hafta sürsün oğuzhan kariyerin ya:D şaka bi yana öbür kariyerinin save bozuldu galiba başarılar basarılar:D
adezottis Gidişat güzel,yeni SSler bekliyoruz ama korkuyorum bu kariyer bugün en geç yarın sona erebilir:D