Curcuna Telekom kotaları şişiriyormuş diye iddialara var. Ve bence harbiden şişiriyorlar. Kotasıza geçmek isterim tabiki ama peder bey pek sıcak bakmıyor bu işe. Zaten ona kalsa interneti kapattıracak :)
LuNaT1C Bende bir sorun yok nedense :D 9unda 1 gbtı işte,9unda 15te açıp sabah 4.30da kapattım,youtubedan da toplam 20 dakikalık video seyrettim 1.300 olmuş :)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Bende bir sorun yok nedense :D 9unda 1 gbtı işte,9unda 15te açıp sabah 4.30da kapattım,youtubedan da toplam 20 dakikalık video seyrettim 1.300 olmuş :) Kendini kotaya endekslemişsin sen :D
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Telekom kotaları şişiriyormuş diye iddialara var. Ve bence harbiden şişiriyorlar. Kotasıza geçmek isterim tabiki ama peder bey pek sıcak bakmıyor bu işe. Zaten ona kalsa interneti kapattıracak :) Aynı sorun bende de var malesef.:o