kotayı 2 gb aştım 48 ytl geldi.
Ve ödemedim daha hazirana başladım bn hep 2,3 sonra ödüyorum kesilmiyo hatta ben birkeresinde 4 ay ödemedim kesilmedi.
Ve cezaya çok az girdi.
Tabi babam oğlum bu ay niye bu kadar geldi dedi dedim hep online oyun oynuyorum ondan.
Ama birşey demedi.
:D