Orjinal Mesajı Yazan: Polat Alemdar
Abi madem böyle olmak zorunda da niye katılıyoruz, kendimizi niye ezdiriyoruz, küçük düşürüyoruz? Katılmayalım o zaman. Ama abi dediğin gibi başarı için ingilizce şarkı şart.
Kendimizi ezdirdiğimiz falan yok 2003'te birinci olduk daha sonralarda güzel sonuçlar aldık bugünde 7. olduk iyi bir performans, daha belirleyici ve ingilizce bir parçayla katılsak yine 1. olabiliriz ama çok net puan yardımları var tabi, Avrupa'daki insanlar da biraz siyaseti unutup müziğe odaklansa ne güzel olurdu...
Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Benim anlamadığım,Yunanistan ve özellikle Ermenistan'a neden 8 ve 10 puan verdik?
Bence Türkiye'deki Ermeni ve Yunan azınlıkların kullandığı oylardan dolayı.