Passenger Yunanistan 1. olacak gibi görünüyor.Ve tabi komşular birbirine çalışıyor yine :)değişmez bu düzen..
Ozan JK Yahu şu Eurovision'dan ne anlıyonuz birbirine dost ülkelerin hersene birbirlerine yaptığı kıyaktan başka bişey değil ha bide şarkılardan hiç biri bana göre beş para etmez deli'yi ayırıyorum iyi sayılır.Eurovisionu kazanınca ne oluyo onuda anlayamadım,ne kazandırıyo yani.
Curcuna Bizde komşulardan alıyoruz sonuçta puanları, düzene laf etmenin manası yok. Ermenistan'a 10 puan Yunanistan'a 7 puan verdik. Büyük jest yaptık ama onlardan aynı inceliği göremedik. Beklemezdim de ztn böyle bir şey. Düşmanlıkları hiç bitmeyecek bize karşı.
D.V.S 7 Dünyanın %80-90'ı bize düşman. Bunu biliyoruzda niye katılıyoruz ki? Kendimizi ezdirmemiz şart mı?
LuNaT1C Başlarım böyle yarışmaya ! Herkes boşu boşuna şarkı yapıyor,versin bütün ülkeler siyasi sevgililerine puanları, olsun bitsin, şarkı da neymiş..
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti sarkıya kımse sallamıyo her sene aynı sey aynı ulkeler aynı ulkelere oy verıyor! Ya bırakın sistemi eleştirmeyi eğer sizin dediğiniz gibi olsaydı her sene aynı ülkeler birinci olurdu. Son 5 seneye bakın hep farklı ülkeler birinci olmuş.
D.V.S 7 2004 - Ukrayna 2005 - Yunanistan 2006 - Finlandiya 2007 - Sırbistan 2008 - Rusya Ne kadar inkar etsenizde sistemde bir bozukluk var ve bu devam E-DE-CEK!..
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Sistem doğru yani öyle mi Atilla? Tamam doğru değil sistem. Biz birinci olduğumuzda kimsenin sesi çıkmıyodu nedense. Biz birinci olduktan sonra sistem mi değişti yoksa ..
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Biz birinci olduğumuzda kimsenin sesi çıkmıyodu nedense. Biz birinci olduktan sonra sistem mi değişti yoksa .. Bu konuda Atilla'ya katılmamak elde değil.
D.V.S 7 Arkadaşlar yapmayın gözünü seveyim. Az önce izlemediniz mi yarışmayı? Neyse bu konuyu anlatamayacağız kimseye, nasıl biliyorsanız öyle olsun.
Venom Sistem böyle olmak zorunda, başka bir seçenek olabileceğini sanmıyorum. Başarı için yapmamız gerekenler: Diğer ülkelerle (özellikle komşularla) aramızı düzeltmek. İngilizce şarkıyla katılmak, eğer başarı istiyorsak bu şart kim ne derse desin.
Imagine Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Sistem doğru yani öyle mi Atilla? Tamam doğru değil sistem. Biz birinci olduğumuzda kimsenin sesi çıkmıyodu nedense. Biz birinci olduktan sonra sistem mi değişti yoksa .. Aynı fikre sahibim ancak yine de bariz, değişmeyen şeyler var bunlar biraz olsun değişse daha iyi olabilir yarışma ve zevk alabiliriz.
D.V.S 7 Yasin Abi madem böyle olmak zorunda da niye katılıyoruz, kendimizi niye ezdiriyoruz, küçük düşürüyoruz? Katılmayalım o zaman. Ama abi dediğin gibi başarı için ingilizce şarkı şart.